REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO InGrow
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania oraz warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym InGrow.
1.2. Organizatorem Programu Lojalnościowego jest Inagrol spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.3. Program Lojalnościowy obowiązuje od dnia 01.01.2018r. przez czas nieokreślony.
1.4. Program Lojalnościowy organizowany jest w Sklepach Stacjonarnych Organizatora.
1.5. Program Lojalnościowy prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1.6. Przystąpienie do Programu jest dobrowolne.
1.7. Uczestnikiem niniejszego Programu Lojalnościowego może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
1.8. Pracownicy Organizatora oraz członkowie najbliższych rodzin pracowników Organizatora (tj. zstępni, wstępni, rodzeństwo, osoby przysposobione) nie mogą być Uczestnikami Programu Lojalnościowego.
1.9. Uczestnik może posiadać w danym czasie tylko jedno Konto Klienta. W przypadku naruszenia tego postanowienia Organizator ma prawo zamknąć założone w późniejszym okresie Konta Uczestnika i unieważnić wszystkie Punkty zebrane na zamkniętych z tej przyczyny Kontach.
2. DEFINICJE:
2.1. Określenie użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
2.1.1. APLIKACJA – system informatyczny o nazwie Loyalty Starter, składający się z następujących elementów: interfejs graficzny, baza danych, logika biznesowa, stanowiący aplikację internetową, działający po zapewnieniu dostępu do Internetu, przeznaczony do obsługi programów lojalnościowych.
2.1.2. FORMULARZ REJESTRACYJNY – formularz papierowy lub interaktywny formularz elektroniczny dostępny na stronie internetowej Organizatora, umożliwiający przystąpienie do Programu Lojalnościowego.
2.1.3. KATALOG NAGRÓD – lista Nagród w Programie Lojalnościowym, dostępna na stronie internetowej Organizatora.
2.1.4. KONTO KLIENTA – indywidualne konto Uczestnika w Aplikacji Organizatora, w którym gromadzone są dane Uczestnika, aktualna liczba Punktów zebranych przez Uczestnika, historia Punktów przyznanych i odjętych, historia wydanych Nagród, historia wysłanych wiadomości e-mail i sms. Do Konta Klienta przypisana jest Karta Klienta.
2.1.5. KLIENT– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży ze Sprzedawcą.
2.1.6. GRUPA KLIENTÓW – kategorie Klientów, do których przydzielani są Uczestnicy, po uzyskaniu określonej liczby Punktów.
2.1.7. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
2.1.8. NAGRODA – nagroda rzeczowa, przyznawana Uczestnikowi w zamian za zgormadzone Punkty. Sponsorem nagrody jest Organizator. Informacje o rodzajach Nagród znajdują się w Katalogu Nagród.
2.1.9. ORGANIZATOR, SPRZEDAWCA Inagrol spółka z ograniczoną odpowiedzialnością .
2.1.10. PRODUKT – rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
2.1.11. PROGRAM LOJALNOŚCIOWY, PROGRAM – program lojalnościowy dla Klientów organizowany przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
2.1.12. PUNKTY – wirtualne punkty zapisywane w ramach Konta Klienta, przyznawane Uczestnikowi przez Sprzedawcę tytułem zawieranych i opłaconych Umów Sprzedaży w Sklepie Stacjonarnym Organizatora. Punkty przyznawane są również za wizytę w Sklepie Stacjonarnym.
2.1.13. RABAT – rabat na produkty i usługi oferowane przez Organizatora. Rabat może zostać przyznany po rejestracji Konta Klienta i/lub zgromadzeniu określonej liczby Punktów.
2.1.14. REGULAMIN – niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego, dostępny w Sklepach Stacjonarnych Organizatora oraz na stronie internetowej Organizatora: https://inagrol.pl/ingrow/regulamin.pdf
2.1.15. SKLEP STACJONARNY – sklep stacjonarny Organizatora. Aktualne adresy sklepów stacjonarnych Organizatora dostępne są na stronie internetowej Organizatora: https://inagrol.pl/kontakt
2.1.16. UCZESTNIK – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zamierza uczestniczyć lub uczestniczy w Programie Lojalnościowym.
2.1.17. UMOWA SPRZEDAŻY – zobowiązanie się Sprzedawcy do przeniesienia własności Produktu na Klienta przy zobowiązaniu się Klienta do zapłaty Sprzedawcy umówionej ceny za ten Produkt.
3. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM
3.1. Warunkiem przystąpienia do Programu Lojalnościowego jest akceptacja Regulaminu, dostępnego w Sklepach Stacjonarnych Organizatora oraz na stronie internetowej Organizatora https://inagrol.pl/ingrow/regulamin.pdf
3.2. Warunkiem przystąpienia do Programu Lojalnościowego jest wypełnienie Formularza Rejestracyjnego.
3.3. Klient może wypełnić Formularz Rejestracyjny w formie elektronicznej, który dostępny jest na stronie internetowej Organizatora: www……. lub w formie papierowej w Sklepach Stacjonarnych Organizatora.
3.4. W Formularzu Rejestracyjnym Klient podaje swoje dane osobowe niezbędne do prawidłowej realizacji Programu Lojalnościowego, wyrażając jednocześnie zgodę na ich przetwarzanie przez Organizatora w celach związanych z realizacją Programu Lojalnościowego. Wyrażenie zgody jest warunkiem wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
3.5. W Formularzu Rejestracyjnym Uczestnik potwierdza, iż zapoznał się z Regulaminem Programu oraz akceptuje jego postanowienia.
3.6. Uczestnik obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@inagrol.pl lub też pisemnie na adres: 18-200 Gołasze Puszcza 67. Możliwa jest również aktualizacja danych poprzez Konto Klienta.
4. PUNKTY
4.1. Organizator przyznaje Uczestnikowi na Konto Klienta Punkty tytułem zawieranych Umów Sprzedaży, na podstawie transakcji zakupów.
4.2. Warunkiem przyznania Punktów jest okazanie przez Uczestnika Karty Klienta pracownikowi Sklepu Stacjonarnego. Punkty zostaną naliczone na to Konto Klienta, do którego jest przypisana okazana przy zakupie Karta Klienta.
4.3. Standardowy przelicznik Punktów określający wartość należnych punktów wygląda następująco: 1 Punkt za kwotę 1 zł wydaną w Sklepie Stacjonarnym oraz 1 Punkt za 1 wizytę w Sklepie Stacjonarnym.
4.4. Każdorazowo dodane punkty posiadają swój termin ważności, który wynosi … dni. Po upływnie tego czasu, niewykorzystane punkty zostaną automatycznie odjęte z Konta Klienta.
4.5. W przypadku, gdy Uczestnik zwróci nabyte towary, Punkty, które zostały przyznane za ich zakup, będą odejmowane z Konta Klienta. Punkty zostaną odjęte w takiej liczbie, w jakiej zostały doliczone na Konto Klienta w związku nabyciem towarów, które zostały następnie przez Uczestnika zwrócone.
4.6. Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany Punktów na gotówkę.
5. NAGRODY
5.1. Uczestnik ma prawo wymienić zgromadzone Punkty na Koncie Klienta na Nagrodę z Katalogu Nagród.
5.2. Uczestnik może dokonać zamówienia Nagrody on-line, logując się na swoje Konto Klienta.
5.3. Z chwilą zamówienia Nagrody przez Uczestnika, określona liczba Punktów zostanie odjęta z jego Konta Klienta.
5.4. Organizator zobowiązuje się przesłać zamówione Nagrody na wskazany przez Uczestnika adres najpóźniej w terminie 7 dni od daty jego złożenia, jednak z nieprzewidzianych przyczyn czas ten może ulec wydłużeniu do 21 dni.
5.5. Status zamówionych Nagród jest dostępny na Koncie Klienta.
5.6. W przypadku Nagród cyfrowych, zostaną one wysłane na adres e-mail Uczestnika. Zamówione Nagrody cyfrowe będą również widoczne na Koncie Klienta.
5.7. Aby wymienić Punkty na Nagrodę, Uczestnik powinien zgłosić taką chęć bezpośrednio w Sklepie Stacjonarnym Organizatora i okazać Kartę Klienta.
5.8. Z chwilą wymiany przez Uczestnika zgromadzonych Punktów na Nagrodę, określona liczba Punktów zostanie odjęta z Konta Klienta.
5.9. Sponsorem Nagród jest Organizator.
5.10. Rodzaje Nagród i ilość Nagród oraz liczbę odejmowanych Punktów za ich wymianę określa Organizator.
5.11. Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania wymiany Nagród na gotówkę.
6. RABATY
6.1. Rabatów uzyskanych w ramach Programu Lojalnościowego nie można kumulować, nie można ich też łączyć z innymi programami lojalnościowymi, rabatami, promocjami lub wyprzedażami organizowanymi przez Organizatora.
6.2. Aby skorzystać z przysługującego Rabatu, Uczestnik przed zawarciem Umowy Sprzedaży jest zobowiązany okazać sprzedawcy Kartę Klienta.
6.3. Przysługujący Uczestnikowi Rabat zależny jest Grupy Klientów, do której przynależy jego Konto Klienta:
a) Nazwa grupy 1 – otrzymuje 15% Rabatu;
b) Nazwa grupy 2 – otrzymuje 10% Rabatu;
c) Nazwa grupy 3 – otrzymuje 5% Rabatu;
7. DANE OSOBOWE
7.1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) – zwane dalej „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”.
7.2. Administrator przetwarza dane osobowe w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w niniejszym punkcie Regulaminu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do skorzystania z Programu Lojalnościowego skutkuje brakiem możliwości skorzystania z niej. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których przetwarzane przez niego dane osobowe dotyczą, a w szczególności jest odpowiedzialny i zapewnia, że zbierane przez niego dane są: (1) przetwarzane zgodnie z prawem; (2) zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; (3) merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane; (4) przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania oraz (5) przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych. Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i
wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z niniejszym rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Środki te są w razie potrzeby poddawane przeglądom i uaktualniane. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych
drogą elektroniczną.
7.3. Administrator uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków: (1) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów; (2) przetwarzanie jest niezbędne do realizacji Programu Lojalnościowego, którego stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego; (3) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze; lub (4) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
7.4. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora wymaga każdorazowo zaistnienia co najmniej jednej z podstaw wskazanych powyżej. Konkretne podstawy przetwarzania danych osobowych Usługobiorców Strony Internetowej przez Administratora są wskazane w kolejnym punkcie Regulaminu – w odniesieniu do danego celu przetwarzania danych osobowych przez Administratora.
7.5. Administrator może przetwarzać dane osobowe w następujących celach, na następujących podstawach, w okresach oraz w następującym zakresie:
7.5.1. realizacja Programu Lojalnościowego;
7.5.1.1. podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy)
7.5.1.2. dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy,
7.5.1.3. zakres maksymalny przetwarzanych danych: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, nazwa firmy, NIP, płeć, data urodzenia, adres zamieszkania.
7.5.2. marketing bezpośredni;
7.5.2.1. podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
7.5.2.2. dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa
lata). Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą,
7.5.2.3. zakres maksymalny przetwarzanych danych: imię i nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej.
7.5.3. marketing;
7.5.3.1. podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda),
7.5.3.2. dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.
7.5.3.3. zakres maksymalny przetwarzanych danych: imię i nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej.
7.5.4. ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora;
7.5.4.1. podstawą prawną przetwarzania danych jest 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO,
7.5.4.2. dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa
lata),
7.5.4.3. zakres maksymalny przetwarzanych danych: imię i nazwisko; numer telefonu kontaktowego; adres poczty elektronicznej; adres zamieszkania.
7.6. Konieczne jest korzystanie przez Administratora z usług podmiotów zewnętrznych. Administrator korzysta wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, którzy zapewniają wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, tak by przetwarzanie spełniało wymogi Rozporządzenia RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. Administrator przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:
7.6.1. dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym Strony Internetowej i świadczonych za jego pośrednictwem Usług Elektronicznych (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia Strony Internetowej, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Uczestnika wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszym pkt. 5 Regulaminu.
7.6.2. dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Uczestnika wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszym pkt. 9.5 Regulaminu. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do: żądania uzupełnienia,
uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
7.7. Prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia – osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.
7.8. Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia RODO), to ma ona prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7.9. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7.10. Prawo do sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
7.11. Prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego – jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
7.12. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w niniejszym pkt. 9.5 Regulaminu można kontaktować się z Administratorem poprzez przesłanie stosownej wiadomości pisemnie lub pocztą elektroniczną na adres Administratora wskazany na wstępie Regulaminu.
8. ZAKOŃCZENIE PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO, WYKLUCZENIE UCZESTNIKA Z PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO, REZYGNACJA UCZESTNIKA Z PROGRAMU
8.1. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu Lojalnościowego.
8.1.1. Organizator o dniu zakończenia Programu Lojalnościowego poinformuje jego Uczestników z 2-miesięcznym wyprzedzeniem za pośrednictwem wiadomości e-mail oraz swojej strony internetowej https://inagrol.pl/ingrow/
8.1.2. Uczestnicy będą uprawnieni do wymiany zgromadzonych Punktów na Nagrody czy Rabaty do dnia Zakończenia Programu Lojalnościowego. Po tym dniu Uczestnicy nie będą uprawnieni do wymiany zgromadzonych Punktów na Nagrody czy Rabaty.
8.1.3. Z upływem dnia zakończenia Programu Lojalnościowego nastąpi blokada wszystkich wydanych Kart Klientów oraz likwidacja wszystkich Kont Klientów, w tym brak możliwości gromadzenia Punktów oraz korzystania z przywilejów.
8.2. Organizator zastrzega sobie prawo do zawieszenia Konta i Karty w przypadku, gdy Uczestnik mimo wezwania ze strony Organizatora z podaniem przyczyny narusza niniejszy Regulamin.
8.2.1. Zawieszenie Konta i Karty może nastąpić na czas nieokreślony lub określony wskazany przez Organizatora.
8.2.2. W czasie zawieszenia Konta i Karty nie jest możliwe gromadzenie Punktów i korzystanie z przywilejów Programu Lojalnościowego.
8.2.3. W czasie zawieszenia Konta i Karty Klienta Uczestnik obowiązany jest podjąć działania mające na celu usunięcie przyczyn ich zawieszenia, a po ich usunięciu obowiązany jest poinformować o tym niezwłocznie Organizatora. Organizator odwiesza Konto i Kartę niezwłocznie, po ustaniu przyczyny ich zawieszenia, nie później niż w terminie 5 dni roboczych.
8.2.4. Organizator w przypadku zawieszenia Konta i Karty trwających ponad 30 dni kalendarzowych i braku ustania przyczyn ich zawieszenia ma prawo wykluczyć Uczestnika z Programu Lojalnościowego z 7 dniowym terminem wypowiedzenia.
8.3. Uczestnik może w każdym czasie oraz bez podania przyczyny, zrezygnować z udziału w Programie Lojalnościowym poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w Sklepie Stacjonarnym Organizatora, wysłanie oświadczenia e-mailem na adres biuro@inagrol.pl
bądź poprzez odpowiednią funkcjonalność dostępną w Koncie Klienta.
8.3.1. Rezygnacja Uczestnika z Programu Lojalnościowego następuje ze skutkiem natychmiastowym.
8.3.2. Konsekwencją rezygnacji Uczestnika z Programu Lojalnościowego jest blokada wydanej mu Karty Klienta oraz likwidacja Konta Klienta, a co za tym idzie, brak możliwości gromadzenia Punktów oraz korzystania z przywilejów.
9. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
9.1. Reklamacje związane z Programem Lojalnościowym Klient może składać na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@inagrol.pl lub też pisemnie, składając pismo osobiście w Sklepie Stacjonarnym Organizatora bądź wysyłając na adres: : 18-200 Gołasze Puszcza 67.
9.2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
9.3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
10.1. Prawem właściwym dla Programu lojalnościowego jest prawo polskie i język polski.
10.2. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmieniony regulamin wiąże Uczestnika, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Uczestnik został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział uczestnictwa w Programie Lojalnościowym w terminie 14 dni od dnia powiadomienia. W wypadku,
gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek opłat Uczestnik będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na już zawarte umowy sprzedaży, przyznane Punkty oraz Nagrody. Organizator poinformuje Uczestnika o zmianach Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej.
10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.